Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Mentospandan - 25 februari 2011 17:32

  Hejsan!!!    



              


Dom som ska vara med: Mentospandan(jag  ) och min bästavän Smulpanda och lite av killen hockeypandan87    



här kommer jag:   och så här ser de ut:     


Och här kommer Smulpanda  : 

     


och så här ser hon ut:

 

   snygg  

 

 

Här kommer Badkläderna:

   dom är för barn  

 

och så här ser dom ut:

  

 

här kommer vuxen badkläderna:

 

   Snygga  

 

och så här ser vuxen kläderna ut på:

     

 

Och här kommer jobb kläder:

här kommer jag med kock kläder

   ganska snygga  

 

Och så här se det ut:

   Hej hej

 

 

Här kommer den börömda frisören SMULPANDA:

     

 

 

Och så här ser de ut:

      

 

 

 

 

 

 

här kommer det första kill modet batman hahah  :

   :P

 

 

så här ser de ut:

     

 

Här kommer skol kläderna för i år:

 

     

 

så här ser det ut:

  

 

 

här kommer tjej kläderna (smulpandan) vanliga:

 

     

 

 

 

så här ser den ut:

  

 

Kill kläderna kommer här:

 

  

 

 

så här ser de ut:

 

     

 

 

Tjaoou nästa gp dag blir de mer

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mentospandan
+
Oliverpeter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards